مدیرعامل منطقه آزاد: پایگاه اتاق های بازرگانی ایران در قشم ایجاد می شود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تلاش ها برای ایجاد پایگاه اتاق های بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این جزیره خبر داد.
  • جمعه 24 دی 1395 ساعت 10:44
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا مومنی پنجشنبه شب در بررسی عملکرد 9 ماهه این سازمان گفت: راه اندازی پایگاه اتاق های ایران جهت تقویت فعالیت های بازرگانی در این جزیره هدفگذاری شده و در جریان همایش بررسی فعالیت های بازرگانی از طریق مناطق آزاد (ششم تا هشتم بهمن ماه) با حضور مدیران اتاق های بازرگانی کشور در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، وی افزود: برونگرایی (صادرات) یکی از محورهای مهم سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری است، مناطق آزاد تجاری از جمله قشم ظرفیت مناسبی برای تحقق این مهم دارد و با همکاری اتاق های بازرگانی می تواند در این زمینه نقش بسزایی ایفا کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با تاکید بر اهمیت آبرسانی به روستاهای جزیره به ویژه تامین آب آشامیدنی بیان کرد: با تلاش شرکت آب، برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم و آبفای روستایی تاکنون به 37 روستا در این جزیره آبرسانی و تعهدات سازمان در این زمینه 100 درصد اجرایی شده است.
او با اشاره به فعالیت 25 ساله سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: برخورداری تنها 37 روستا از آب آشامیدنی افتخاری تلقی نمی شود و اگر از ابتدا به توسعه همه جانبه توجه صورت می گرفت، امروز شاهد بسیاری از مشکلات در این جزیره نبودیم.
وی عنوان کرد: همه باید کمک کنند تا در راستای منافع سازمان و دولت تدبیر و امید کارنامه درخشان تری ارایه شود و مدیران باید صمیمیت، صداقت، معنویت و اخلاق را در کنار رسیدگی به مشکلات مردم سرلوحه امور قرار دهند.

ثبت نظر

ارسال