راه اندازی مجدد تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان فیروزآباد

رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد از راه اندازی مجدد تصفیه خانه فاضلاب، پس از تعمیر، نوسازی و بهسازی در این بیمارستان پس از 6 سال خبر داد.
  • جمعه 24 دی 1395 ساعت 10:1

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فیروزنا، اکبری رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد با اشاره به اهمیت راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان گفت: جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب بیمارستان ها و مراکز درمانی با توجه به بار آلودگی بسیار بالای آن، می تواند به عنوان یکی از اهداف بزرگ در هر بیمارستانی باشد. چرا که عدم توجه به جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب مراکز درمانی می تواند افزایش عفونت های بیمارستانی، نارضایتی مراجعین، بیماران و کارکنان، افزایش هزینه های مالی و افزایش مشکلات زیست محیطی را در پی داشته باشد.

اکبری افزود: به حول و قوه الهی هم اکنون تصفیه خانه فاضلاب پس از تعمیرات، نوسازی، بهسازی و تجهیز با وسایل مدرن تصفیه فاضلاب، مجددا و پس از 6 سال، در راستای ارتقای سطح بهداشت محیط بیمارستان و افزایش رضایتمندی شهروندان محترم شهرستان فیروزآباد و کارکنان این مرکز درمانی، راه اندازی شده است که ان شاءالله  با راه اندازی این تصفیه خانه فاضلاب از این پس دیگر شاهد این مشکلات و نارضایتی ها نخواهیم بود.

وی ادامه داد: با لوله کشی آب CSR و  OR جهت انتقال آب به لاندری و صرفه جویی روزانه 5000 لیتری آب در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و پس از انجام آزمایشات و تایید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از پساب تصفیه خانه برای آبیاری فضای سبز بیمارستان استفاده خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال