رقابت صدرجدولی ها با قعرنشین ها

در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال بانک سرمایه با هاوش و پیکان با شهرداری اراک رقابت می کنند.
  • یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 12:50
رقابت صدرجدولی ها با قعرنشین هابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال امروز برگزار می شود در این هفته از رقابتها تیم های صدرنشین بانک سرمایه و پیکان به ترتیب برابر قعرنشین هاوش گنبد و شهرداری اراک قرار می گیرند .
برنامه رقابتهای هفته هجدهم لیگ برتر به شرح زیر است :
*** بانک سرمایه - هاوش گنبد ساعت 15 
داور اول: اصغر حاجی کاظمی، داور دوم: مهرداد شوشتری و ناظر: عباس جلایر
بانک سرمایه به سرمربیگری مصطفی کارخانه و مجموعه ای از بازیکنان تیم ملی و خارجی هفته گذشته با پیروزی 3-0 برابر خاتم اردکان در خانه این تیم با توجه به باخت پیکانی ها برابر شهرداری تبریز دوباره به صدر جدول برگشتند .
این هفته بانکی ها در خانه میزبان گنبدی ها هستند تیمی که هدایت آن را رحمان محمدی راد جوان بر عهده دارد و هفته پیش صالحین ورامین را 3-2 شکست داد ، هاوش با 4 پیروزی در جایگاه دوازدهم جدول رقابتها قرار دارد .

*** پیکان - شهرداری اراک ساعت 17 
داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: علیرضا قریب و ناظر:محمدحسین شفقی
پیمان اکبری و پیکان عصر امروز میزبان شهرداری اراک یازدهم جدولی هستند پیکانی ها هفته گذشته در یک مسابقه نزدیک 3-2 نتیجه را به شهرداری تبریز واگذار کردند تا ضمن از دست دادن جایگاه نخست جدول لیگ به دلیل رفتار غیر حرفه ای کاپیتانش تا اطلاع ثانوی معروف را هم از دست بدهد .
شهرداری اراک با 5 پیروزی در جایگاه یازدهم جدول رقابتها قرار دارد و هفته پیش با نتیجه 3-1 مغلوب عمران ساری شد .

*** خاتم اردکان - پارسه تهران ساعت 16:30
داور اول: مجید محسنی شوشتری، داور دوم: سعید سعیدی و ناظر: شهباز صدری
خاتم اردکان این هفته در خانه در حالی برابر پارسه رقابت خواهد کرد که هفته پیش نتیجه را 3-0 به بانک سرمایه واگذار کرد اردکانی ها این هفته در تلاشند تا از موقعیت بوجود آمده به دلیل شرایط بحرانی پارسه استفاده و این تیم را شکست دهند و در صورت کسب هفتمین پیروزی خود جایگاه خود را از مکان نهم بهبود ببخشند .
پارسه تهران که در مرز بودن و نبودن در لیگ است و بنا به ملاحظاتی فدراسیون با بی انضباطی های مالی مدیرانش مماشات می کند امروز در حالی برابر خاتم قرار می گیرد که در یک اتفاق نادر سرمربی قهر کرده اش فرهاد نفرزاده و پوریا فیاضی منتقل شده به صالحین ورامین را در اختیار دارد .
پارسه که در پایان نیم فصل اول در جایگاه سوم جدول رقابتها بود هفته پیش 3-0 نتیجه را در خانه به کاله مازندران واگذار کرد تا در پایان هفته هفدهم با 8 پیروزی در جایگاه پنجم قرار داشته باشد .

*** کاله مازندران - سایپا ساعت 16 
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: وحید پورکاشیان و ناظر: محمد حسن خوشدل
مازندرانی ها این هفته از سایپا میزبانی می کنند شاگردان بهروز عطایی با پیروزی 3-0 برابر پارسه در هفته گذشته و هفتمین پیروزی خود در جایگاه هشتم جدول رقابتها قرار دارند از سوی دیگر شاگردان مسعود آرمات هفته گذشته 3-1 برابر شهرداری ارومیه که سرمربیش دیگر به ایران باز نمی گردد شکست خوردند ، یاران آرمات در سایپا با 9 پیروزی در جایگاه چهارم جدول رقابتها قرار دارند .

*** صالحین ورامین - عمران ساری ساعت 16
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: قادر صادقی و ناظر: حمید حق بین
صالحین ورامین که دیگر محمد ترکاشوند را به دلیل کسالت ندارد و در تلاش بود تا با فرهاد نفرزاده سرمربی قهر کرده پارسه قرارداد ببندد. در حالی امروز برابر عمران ساری قرار می گیرد که پوریا فیاضی بازیکن سابق پارسه را هم ندارد چرا که این بازیکن دوباره به پارسه بازگشته است، ورامینی ها که هفته پیش نتیجه را 3-2 به هاوش گنبد واگذار کردند با 6 پیروزی در جایگاه دهم جدول رقابتها قرار دارند .
عمران ساری با هدایت محمودی و کمک چورا هفته پیش توانست3-1 شهرداری اراک را شکست دهد با 8 پیروزی در جایگاه هفتم جدول رقابتها قرار دارد .

*** شهرداری ارومیه - شهرداری تبریز ساعت 16
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: اسماعیل رزقی و ناظر: خلیل یگانه مجد
شهرداری ارومیه بدون تراویسا با عباس برقی که بدون سرمربی خود روی دور پیروزی افتاده است توانست هفته پیش 3-1 سایپا را شکست دهد این هفته شهرداری تبریز را پیش رو دارد شهرداری ارومیه در پایان هفته هفدهم با 11 پیروزی در جایگاه سوم جدول رقابتها قرار دارد .
شهرداری تبریز هم هفته پیش توانست پیکان را3-2 در تهران شکست دهد و با 8 پیروزی در جایگاه ششم جدول رقابتها قرار بگیرد .
رضا نیکقدم منش 

ثبت نظر

ارسال