شکست هاوش مقابل بانک در ست نخست

تیم والیبال بانک سرمایه در ست نخست برابر تیم هاوش گنبد با نتیجه 25 بر 20به برتری دست پیدا کرد.
  • یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 14:59
آغاز مصاف بانکی ها و گنبدی هابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ دیدار تیم های والیبال بانک سرمایه و هاوش گنبد از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران آغاز شد.

در نخستین مسابقه این هفته تیم بانک سرمایه که با شکست پیکان در هفته هفدهم بار دیگر به صدر جدول رسید، میزبان هاوش گنبد تیم انتهای جدولی است.

بانک سرمایه با 15 برد و 41 امتیاز در صدر جدول است و تیم هاوش گنبد با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در گنبد سه بر صفر به سود بانک سرمایه به پایان رسید و بانکی ها در دیدار خانگی این هفته برای شانزدهمین پیروزی خود به میدان می روند.

بازیکنان تیم والیبال هاوش گنبد که جایگاه خوبی در جدول رده بندی نداشتند در برابر ستاره های بانک انگیزه بالایی از خود نشان دادند و آن ها را برای گرفتن امتیاز به زحمت انداختند و در ابتدای کار با اسپکهای پرقدرت خود نسبت به حریف امتیازات بیشتری را به دست آوردند.

میکاییل تاجر پشت خط زن تیم والیبال هاوش گنبد در  این ست به مانند یک بازیکن آماده ظاهر شد و توانست امتیارات حوبی را برای گنبدی ها به دست آورد.

نکته قابل توجه در این دیدار نبود مهدی مهدوی در ترکیب بود، وی به علت مصدومیت از ناحیه انگشت دست نتوانست در دیدار امروز بانکی ها را همراهی کند و از کنار زمین شاهد بازی هم تیمی هایش بود.
 

ثبت نظر

ارسال