ساماندهی مسائل اقتصادی مهم ترین هدف دولت است + فیلم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی ازاهداف اصلی دولت را ساماندهی مسائل اقتصادی عنوان کرد
  • جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 11:36
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، محمود واعظی درجلسه شورای اداری تاکستان که در فرمانداری این شهرستان ساماندهی مسائل اقتصادی مهم ترین هدف دولت استبرگزار شد، گفت: رسیدگی به مسئله اقتصادی درکنار کنترل تورم از جمله اهداف دولت تدبیر و امید بوده که خوشبختانه با کاهش 40 درصدی تورم دولت توانسته در این زمینه موفق عمل کند.
وی با بیان اینکه کاهش تورم به تنهایی نمی تواند چاره گشای مشکلات کشور باشد، رفاه مردم و ایجاد اشتغال را مهم ترین دغدغه دولت عنوان کرد.
واعظی، رونق اقتصادی را یکی از مسائل مهم در راستای حل مشکلات کشور دانست و اظهار امیدواری کرد با برداشتن تحریم ها بتوان سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای شکوفایی اقتصادی در کشور فعال کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد اقتصادی کشور گفت: رشد اقتصادی از منهای ۶.۸ به مثبت ۷.۴ رسیده که همین مسئله منجر به ایجاد اشتغال خالص ۷۱۸ هزار نفری در کشور شده است.
وی عنوان کرد: برای کاهش مشکلات و حرکت به سمت رشد و شکوفایی کشور باید با کمک مردم و حمایت از کارآفرینان سیاست های اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.
واعظی با اشاره به شرایط و بحران های ایجاد شده در منطقه گفت: باید آرامش و امنیت امروز کشور را قدردانست و برای تقویت و استمرار آن تلاش کرد.
نماینده مردم استان قزوین درمجلس خبرگان رهبری هم در این جلسه با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی بهترین فرصت برای خدمت صادقانه به مردم است، از مدیران و مسئولان خواست از این فرصت در جهت خیر و بهبود معیشت مردم استفاده کنند.
آیت اله علی اسلامی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری جوانان باید دراولویت دولتمردان باشد، گفت: با رفع مشکل بیکاری بسیاری از آسیبهای اجتماعی جامعه برطرف می شود.








ثبت نظر

ارسال