دولتمردان نسبت به فرامین رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند

خطیب جمعه بیجار با تاکید بر اینکه ضعف اعتقاد به حسابرسی عامل کم کاری و کم فروشی است بر اهتمام دولتمردان بر تحقق فرامین رهبری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
  • جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:46

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران، حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که با حضور نمازگزاران الهی در حسینیه شهر برگزار شد،با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: فرامین الهی را جدی بگیریم و از گناههان حتی گناهان کوچک پرهیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق کم فروشی و کم کاری ،آوردن لقمه حرام به منزل است ،افزود:طبق آیه قران بعد از متذکر شدن به پدیده کم فروشی در جامعه و کم فروشان و کسانی که کم کاری می کنند ،خداوند سبحان در مورد آنها می فرماید ،کم فروشان و کم کاران گمان نمی کنند مبعوث خواهند شد و نمی ترسند در برابر خداوند متعال محشور خواهند شد.

خطیب جمعه بیجار گفت: ضعف اعتقاد به معاد و حسابرسی عامل کم کاری و کم فروشی در جامعه است.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: پیامبر اکرم ص وقتی می خواستند اصحاب ویژه را تربیت کنند ،گاهی صحنه ای می آرستند و تصویری از قیامت را به صفحه می کشیدند تا افراد را به آخرت آگاه کنند.

وی بر دقت در حسابرسی ها در این دنیا در هر شغل و منصبی تاکید کرد و بیان داشت: کم فروشی و کم کاری تنها به آخرت نمی ماند ،در این دنیا هم قطع به یقین شامل مجازات خداوند می شویم.

امام جمعه بیجار در خطبه دوم نماز جمعه امروز ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران ،گفت: این افراد با گذشتن از خطر موجب نجات عده ای دیگر از هموطنانمان در این حادثه تلخ شدند .

وی تصریح کرد: تجلیل شایان از خانواده بزرگ آتش نشانان در کشور و ایمن سازی ساختمان ها بدون کمترین ملاحضه باید مورد توجه جدی مسئولان و دولتمردان باشد.

امام جمعه بیجار با تاکید بر اینکه ساختمان پلاسکو با عمر 52 ساله فرو ریخت و سوخت و مجددا به کمک دولت های آینده و ملت ساخته خواهد شد ،اظهار داشت: نظام مهندسی و هر کسی که در هر ساختمانی شروع به کار است نباید با ملاحضه کاری موجب بروز ضررهای جبران ناپذیر در آینده شود.

مرادی بر تفکیک تولید از توزیه در مکان های مهم و بزرگ مانند پلاسکو تاکید کرد و بیان داشت: دپوی کالاها در این مکان موجب خسارت سنگین به دولت و مردم شده است.

خطیب جمعه بیجار با اشاره به اینکه دشمنان اخلی و خارجی نظام به دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند بر هوشیاری لازم مردم و مسئولین نسبت به این مسائل در برابر شیاطین بیگانه تاکید کرد

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اجلاس سه جانبه آستانه ،خاطر نشان کرد: شاید در دنیا اولین اجلاسی بود که مستکبران حضور نداشتند و با حضور ایران ،روسیه و ترکیه و نماینده سوریه و احزاب مخالف دولت سوریه برگزار شد.

وی ادامه داد: ،نظام اسلامی با نفی ترورسیم و خشونت بر حضور مستشاری ایران اسلامی و تاکید بر عدم صلاحت کشورهای اروپایی و بعضا عربی در ادعای مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

خطیب جمعه بیجار با اشاره به آغاز جشن های دهه فجر و تبریک این ایام ،گفت: اسلامی بودن و مردمی بودن انقلاب به رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب بقای انقلب اسلامی و پوسیدگی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی شد.

مرادی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام در هر مقطعی از انقلاب می خواهند مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین نمایند ،اما مردم انقلابی ما با حضور به موقع در هر مرحله ای وفاداری خود را نسبت به نظام و رهبری اعلام کرده اند.

وی اعلام کرد: دشمنان با بمباران شایعه و شبهه و تضعیف مسئولان می خواهند مردم را از انقلاب ناامید و دلسرد بکنند ،اما مردم  برای تحقق فرامیان خدا و خودشان انقلاب کرده اند و بارها وفاداری خود را با حضور به موقع در میادین مختلف به منصه ظهور رسانده اند.

امام جمعه بیجار با اشاره به سخنرانی ها و مصاحبه های اخیر رییس جمهور آمریکا ،گفت: شعارهای انتخابات وی نشانگر این بود که از وضع به هم ریخته اقتصادی آمریکا سخن می گفت جبران بکند.

وی تصریح کرد:جنگ خونریزی در پرونده تاریک مسئولین آمریکا ثبت شده است و وی عاقلانه رفتار بکند و برای ترمیم درونی کشور خودش اقدام بکند.

حجت الاسلام مرادی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت سخنان مقام معظم رهبری در طی چند سال گذشته نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی ،یتاکید کرد: مردم و مسولان بر اجرای این سیاست ها و تحقق سخنان رهبری و تکیه بر تولیدات داخلی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال