حضور رهبری دینی یکی از برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود

امام جمعه بخش رودخانه کفت : حفظ تعهد به اسلام، حضور رهبری دینی و روحانیت متدین از برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود.
  • جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:43

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی، امام جمعه رودان به تبیین فرهنگ اصیل کار و تلاش در اسلام پرداخت و اظهار کرد: بیکاری و تمبلی و دنبال کار میزواداری بودن، آفت جویندگان کار در کشور است و باید به مکتب اهل بیت (ع) و انبیای الهی توجه کنیم که همواره بر کار و تلاش تأکید داشته اند و تجلی این فرهنگ را میتوان در اقتصاد مقاومتی مشاهده کرد.

وی افزود:  خداونددشمن آدم پرخواب و بیکاراست وبایدازعار دانستن کار پرهیز شود، که برخی جوانان و جویندگان کارتنها دنبال پشت میز نشستن هستند اهل کارهای سخت و طاقت فرسا نیستند.

امام جمعه بخش رودخانه در ادامه خطبه دوم ضمن تشکر از تلاشهای نیروی انتظامی تصریح کرد:رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی که به تأیید شورای نگهبان و شرع مقدس، رسیده است واجب است.

شریفی با تأکید بر موضوع روشنگری در جامعه تاکید وعنوان کرد: در پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا، بر حاضر بودن در میانه میدان روشنگری، تکمیل گفتار صادق با عمل و اقدام و تمام بودن حجت، تأکید ویژه ای شده است.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تلخ، اندوهبار، و بهت آور آتش سوزی مجتمع پلاسکو، یادآور شد: اهدای خون، برگزاری مراسمات دعا، خدمت داوطلبانه و جانفشانی شهدای آتش نشان، از جلوه های بلند این حادثه بود، لکن غرض ورزی سیاسی برخی که می خواستند ماهی مراد از آب گل آلود بگیرند، تلخ و نگران کننده است که برخی به جای کمک به گرفتاران حادثه، اولویت غیرضرور دیگری را تعریف می‌کند .

شریفی در ادامه گفت: جابجا کردن مسائل اصلی و فرعی، ترجیح منافع شخصی و گفتار درمانی را آفت مدیریت کشور دانست و اضافه کرد: باید کارها را نیمه تمام رها نکنیم و به کارهای اصلی بپردازیم و به فکر علاج مشکلات کشور باشیم.

امام جمعه بخش رودخانه در پایان با اشاره به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخ ساز امام عزیز به کشور در زمینه عوامل پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی، خاطر نشان کرد: حفظ تعهد به اسلام، حضور رهبری دینی و روحانیت متدین، حضور در صحنه انقلاب اسلامی، ساده زیستی دولتمردان و مسئولین و اتحاد و وحدت کلمه از برکات و عوامل اصلی تداوم انقلاب اسلامی است که‌ باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام /


ثبت نظر

ارسال