پرداخت ۲۰۰ فقره وام ازدواج به جوانان قرچک/پرداخت 15 هزار میلیارد تسهیلات بانکی در شعب حوزه جنوب تهران بانک مسکن

مسئول بانک مسکن حوزه جنوب استان تهران گفت: جوانان بسیاری برای سروسامان دادن زندگی خود و بهره بردن از زندگی مشترک از تسهیلات قرض‌الحسنه‌ی ازدواج استفاده کرده‌اند و در این راستا حدود ۲۰۰ فقره از این تسهیلات در شهرستان قرچک پرداخت‌ شده است.
  • شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 0:42

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین، سعید تیزموند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک مسکن بزرگ‌ترین بانک کشور در پرداخت تسهیلات، در سال ۱۳۱۷ تأسیس شد و از رسالت‌های مهم  این بانک خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم به‌ویژه اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه بوده است

 وی گفت: این بانک از ۲۱ میلیون واحد مسکونی که در کشور احداث شده است، تعداد 7 میلیون واحد یعنی یک‌سوم این تعداد از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده‌اند.

مسئول بانک مسکن حوزه جنوب استان تهران با اشاره به شعار بانک مسکن تأکید کرد: شعار این بانک پاسخگو بودن است و در تعامل دو سویه با مسئولان شهرستان، سعی در پاسخگویی به نیاز مردم منطقه در زمینه پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت، خانه‌دار کردن مردم، ایجاد اشتغال، کاهش بزه و کمک به رشد و رونق بازار مسکن شهرستان‌های تابعه است، بانک مسکن این امکان را پیدا کرده است که با افزایش سرمایه، به‌زودی به بزرگ‌ترین بانک تخصصی خاورمیانه تبدیل شود.

وی گفت: بانک مسکن در راستای سیاست‌های تشویقی در جهت خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه، موجبات برخورداری از تسهیلات ویژه در قالب حساب صندوق پس‌انداز مسکن به‌منظور خرید و ساخت واحد مسکونی در کل کشور را فراهم آورد.

مسئول بانک مسکن حوزه جنوب استان تهران تصریح کرد: با توجه به سرشماری نفوس سال ۱۳۹۵ و افزایش جمعیت شهرستان قرچک به بیش از ۲۰۰ هزار نفر به‌زودی پس از اعلام رسمی آمار پرداخت خواهد شد.

وی افزود: میزان تسهیلات پرداختی در شهرستان قرچک از محل حساب صندوق مسکن یکم از ۴۰۰ میلیون ریال به ۶۰۰ میلیون ریال به‌صورت فردی و برای زوجین از ۸۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و 200 میلیون ریال افزایش خواهد یافت که نرخ آن 9.5 درصد (پایین‌ترین نرخ تسهیلات در نوع خود) و در بافت فرسوده هشت درصد و مدت بازپرداخت آن ۱۲ ساله خواهد بود که در نوع خود بی‌نظیر و در بین بانک‌ها بی‌رقیب است.

 

پرداخت 15 هزار میلیارد تسهیلات بانکی در شعب حوزه جنوب تهران بانک مسکن

تیزموند تأکید کرد: تاکنون شعب زیر پوشش حوزه جنوب استان تهران در شهرستان‌های قرچک، ورامین، پیشوا، پاکدشت، قیامدشت و فرون‌آباد که شامل ۹ شعبه است، بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب‌های مختلف به مردم منطقه پرداخت‌نموده است، که به‌نوبه‌ی خود سهم بسزایی در رشد و رونق شهرستان، ایجاد اشتغال و کاهش بزه داشته است.

وی با اشاره به تسهیلات داده‌شده در سال جاری توسط بانک مسکن، گفت: از مهم‌ترین تسهیلات ارائه‌شده توسط بانک مسکن، تسهیلات قرض‌الحسنه‌ ازدواج بوده است که جوانان بسیاری برای سروسامان دادن زندگی خود و بهره بردن از زندگی مشترک استفاده کرده‌اند و در این راستا شعب تحت پوشش حوزه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰۰ فقره وام ازدواج را به جوانان پرداخت‌نموده که در نوع خود بی‌سابقه است و حدود ۲۰۰ فقره از این تسهیلات در شهرستان قرچک پرداخت‌شده است.

مسئول بانک مسکن حوزه جنوب استان تهران در پایان ضمن توصیه به دریافت کنندگان تسهیلات در رتباط با وفای به عهد و  پیمان که در آموزه‌های دینی از سوی قرآن و معصومین علیهم‌السلام به آن سفارش شده، خاطرنشان کرد: با پرداخت به‌موقع اقساط وام‌های دریافتی از سوی مشتریان، این بانک بیش از گذشته قادر خواهد بود که از محل وصول این اقساط تسهیلات جدید و بیشتری را در اختیار دیگر مشتریان بانک قرار دهد.

انتهای پیام/م 10


ثبت نظر

ارسال