رونمایی از طرح پرنیان پلاس بانک ملت ویژه بانوان؛ در روز زن

نمایه بانک : بانک ملت در راستای ایجاد امور رفاهی برای بانوان در روز ولادت حضرت فاطمه بانوی دوعالم و روز زن و روز مادر ؛ متناسب با نیازهای اقتصادی و مالی یک بانوی ایرانی طرحی را با عنوان "پرنیان پلاس" طراحی و راه اندازی کرده است. این طرح شامل محصولات مختلفی برای بانوان بوده که به شرح زیر اعلام می گردد:
  • سه شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 16:41

نویسنده و خبرنگار : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، بانک ملت در راستای ایجاد امور رفاهی برای بانوان در روز ولادت حضرت فاطمه بانوی دوعالم  و روز زن و روز مادر ؛ متناسب با نیازهای اقتصادی و مالی یک بانوی ایرانی طرحی را با عنوان "پرنیان پلاس" طراحی و راه اندازی کرده است. اینطرح  شامل محصولات مختلفی برای بانوان بوده که به شرح زیر اعلام می گردد: 

خدمات ارائه شده توسط بانک ملت در طرح پرنیان؛ شامل سپرده گذاری کوتاه مدت پرنیان ، اکسس کارت پرنیان، بیمه عمر و سرمایه گذاری پرنیان ، بیمه درمانی و تکمیلی ، کارت اعتباری پرنیان، صدور بیمه نامه آتتش سوزی (رایگان) است.

در طرح ویژه بیمه عمر و سرمایه گذاری پرنیان ؛ با پرداخت سالیانه مبلغ 12،000،000 ریال به مدت 30 سال (ماهانه1،000،000 ) بانوان قادر خواهند بود در پایان مدت سرمایه گذاری مبلغ 2،130،000،000 ریال اندوخته را به صورت تضمینی با سود حاصل از مشارکت در منافع تا 90 درصد دریافت نمایند. در این طرح سرمایه گذاران خواهند توانست بدون ضامن و وثیقه و تشریفات و تا سقف 90 درصد میزان اندوخته بیمه عمر و سرمایه گذاری پس از سال دوم وام دریافت کنند.

طرح کارت اعتباری پرنیان 

در طرح دیگر ؛ کارت اعتباری پرنیان ، بهره مندی از تخفیف های ارائه شده در جریان خرید های حضوری و غیر حضوری از شرکای تجاری طرف قرارداد ، در نظر گرفته شده است . در کارت اعتباری پرنیان ملت مدت بازپرداخت اقساط 12 تا 36 ماه بوده و با نرخ 15 تا 18 درصد و سقف 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده است .

طرح بیمه های درمانی و تکمیلی پرنیان

در طرح بیمه درمان تکمیلی " پرنیان ملت" ؛ دو نوع طرح الف و ب در نظر گرفته شده است که در هر کدام از آنها پوشش بیمه ای به شرح زیر است :

در طرح (الف) ؛ تعهدات جراحی (60 میلیون ریال)، تعهدات زایمان ( 20 میلیون ریال) ، تعهدات نازایی (20 میلیون ریال) ، هزینه آمبولانس درون شهری (1 میلیون ریال )، هزینه آمبولانس برون شهری ( 2 میلیون ریال) در ازای حق بیمه پرداختی سالیانه 1 میلیون و 200 هزار ریال  می باشد .

 

در طرح (ب) ؛ تعهدات جراحی (80 میلیون ریال) ، تعهدات پاراکلینیکی (6،5 میلیون ریال) ، هزینه آمبولانس درون شهری (1 میلیون ریال )، هزینه آمبولانس برون شهری ( 2 میلیون ریال) در ازای حق بیمه پرداختی سالیانه ، 1 میلیون و 500 هزار ریال  می باشد.

در پرنیان پلاس بانک ملت ؛ پوشش بیمه های آتش سوزی برای پوشش های صاعقه، آتش سوزی و انفجار ساختمان و اثاثیه به مدت یکسال به مشترکین به عنوان هدیه و به صورت رایگان ارائه می شود.

 

 


ثبت نظر

ارسال