تکمیل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب نیازمند جذب سرمایه گذار بخش خصوصی است

نمایه بانک : زریر نگین تاجی در جلسه هیات مدیره سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی بیان داشت: تکمیل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب نیازمند جذب سرمایه گذار بخش خصوصی است
  • یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 16:38

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ، سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: هزینه  تکمیل بخش های تفریحی، هتل و حمل و نقل و سالن های مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب معادل 4 هزار میلیارد تومان برآورد شده است. 

جلسه هیات مدیره سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران با حضور دکتر زریر نگین تاجی سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.
در این جلسه همچنین عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ، محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و علی نیازی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران حضور داشتند.
دکتر نگین تاجی در این جلسه با اشاره به اینکه ساختارهای مالی در زمینه جذب سرمایه گذاری در شهرداری تهران باید اصلاح شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود کشور و تنگناهای مالی که برای شهرداری تهران به وجود آمده است، سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی به یک نیاز مبرم تبدیل شده است.
سرپرست معاونت مالی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر  تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر تهران باید در اولویت بخش سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی قرار بگیرد.
وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب یکی از پروژهای مهم شهری است که نیازمند جلب سرمایه گذار برای تکمیل آن می باشد و لذا باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی هر چه بیشتر در این پروژه فراهم شود.
نگین تاجی با بیان اینکه تا به امروز نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب سرمایه گذاری شده است گفت:  مبلغی که برای تکمیل بخش های تفریحی، هتل و حمل و نقل لازم است با توجه به تغییرات نرخ ارز معادل 4 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

نگین تاجی خاطر نشان ساخت: تکمیل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب در راستای برگزاری نمایشگاه های پر مخاطب بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم این امر با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی هر چه سریعتر تکمیل شود.
در این جلسه همچنین محمدرئوف قادری مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: تکمیل سالن های نمایشگاهی شهرآفتاب باید در اولویت سرمایه گذاری شهرداری تهران قرار بگیرد.
در پایان این جلسه حاضرین از بخش های مختلف نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و به ویژه مرکز در حال ساخت تجارت جهانی که از پروژه های مشارکتی بخش خصوصی با شهرداری تهران است، بازدید به عمل آوردند.
گفتنی است مرکز تجارت جهانی یکی از مکان های نمایشگاهی و فروش خودروهای برند جهانی، موتور سیکلت، هواپیماهای سبک و نمایشگاه دائمی تجهیزات پهبادی خواهد بود که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


ثبت نظر

ارسال