خدمت رسانی بی وقفه بانک ملی ایران در مناطق سیل زده

نمایه بانک : بانک ملی ایران از آغاز بحران سیل اخیر در کشور ،با تمام قوا جهت رفع مشکلات هموطنان سیل زده حضور داشته و اقدامات مختلفی را در این خصوص انجام داده است عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در گفت و گویی آخرین فعالیت های صورت گرفته در این خصوص را تشریح کرده است
  • دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 16:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی ایران از آغاز بحران سیل اخیر در کشور ،با تمام قوا جهت رفع مشکلات هموطنان سیل زده حضور داشته و اقدامات مختلفی را در این خصوص انجام داده است عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در گفت و گویی آخرین فعالیت های صورت گرفته در این خصوص را تشریح کرده است

 

بانک ملی ایران تاکنون چه اقداماتی در خصوص کمک به هموطنان سیل زده انجام داده است ؟
 کارکنان صدیق و خدوم بانک ملی ایران همگام با آحاد مردم شریف ایران از ساعات اولیه، در صحنه حوادث ناشی از سیل حضور داشته و ضمن انجام کمک در قالب تیم‌های امدادی، کمک‌های خود را به صورت وجه نقد و اقلام و اجناس مورد نیاز در اختیار مبادی کمک رسانی قرار داده‌اند.ارسال صدها عدد چادر، پتو، هزاران بطری آب معدنی، کنسرو، اقلام بهداشتی، نان ، برنج و ... بخشی از این اقدامات است که ادامه هم خواهد یافت. کمک‌ نقدی این بانک شامل واریز مبلغ 10 میلیارد ریال به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) و اختصاص حداقل یک روز از حقوق کارکنان بانک به صورت داوطلبانه و بعضا مستمر تا ماه‌های بعدی نیز در راستای کاهش آلام حادثه دیدگان از دیگر اقدامات بانک است. همچنین بانک تمهیدات لازم را برای حفظ و حمایت از سلامت کارکنان بانک و خانواده‌های آنها در مناطق سیل زده انجام داده است. 

شنیدیم که موکب بانک در مناطق پلدختر نیز فعال شده است؟ 
بله !موکب شهدای بانک ملی ایران از دیروز در شهرستان پلدختر فعال شده است و در هر وعده پنج هزار پرس غذا توسط کارکنان بانک در استان لرستان طبخ و توزیع می شود.تامین مواد اولیه غذا نیز توسط کارکنان بانک در سطح کشور صورت می گیرد. همچنین تیم امدادرسانی و خدمات درمانی بیمارستان بانک به مناطق آسیب دیده استان لرستان اعزام شده است. 

وضعیت شعب بانک در مناطق سیل زده چگونه است؟
 ضمن همراهی و همکاری با مسوولان مدیریت‌ بحران استان‌های سیل زده ، شعب این بانک به صورت عادی در حال انجام وظیفه هستند. کمیته بحران بانک که از روزهای اول سیل اخیر به صورت فوق العاده فعالیت داشت ،دستورالعمل‌های پیشگیرانه را صادر و به مناطق و استان‌های در معرض خطر ارسال کرده است، وضعیت این مناطق نیز به صورت دائم در حال کنترل و بررسی است. 

 در خصوص آسیب ها به شعب بانک نیز توضیح بفرمایید. 
در معدود مکان‌هایی که در مسیر سیلاب قرار داشته‌اند، به علت آمادگی قبلی و انتقال اسناد و مدارک به محل‌های امن، کمترین خسارت متوجه شعب شده و ارتباط آنها برقرار است و همه شعب بانک در مناطق سیل زده در حال خدمت رسانی هستند. در برخی شهرها که استانداران و فرمانداران به جهت حفظ سلامت مردم محدودیت‌هایی را اعلام کرده‌اند، بانک ملی ایران نیز از دستورهای صادره تبعیت کرده است.


ثبت نظر

ارسال