طرح تسهیلاتی انتخاب در بانک ایران زمین به انتخاب مشتری

نمایه بانک : مشتریان بانک ایران زمین، آیا تا کنون از تسهیلات انتخاب در بانک ایران زمین استفاده کردید؟
  • پنجشنبه 24 شهریور 1401 ساعت 14:30

خبرنگار : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، در تسهیلات نامبرده ، مشتریان در انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات قدرت انتخاب دارند. بانک ایران زمین در راستای اهداف بانکداری مشتری مدارانه خود ، این تسهیلات را در اختیار مشتریان خود قرارذاذه و مشتریان لازم است برای بهره مندی از تسهیلات طرح انتخاب ، یک حساب با حداقل میزان 50 میلیون ریال افتتاح کنند. 

 

همانطور که گفتیم از ویژگی های جذاب طرح انتخاب ؛ قدرت انتخاب مشتریان بانک در نوع و شکل دریافت این تسهیلات است که همین امر موجب استقبال مشتریان از طرح انتخاب شده است. نرخ سود تسهیلات انتخاب با توجه به انتخاب مشتری از 10 درصد تا 18 درصد به طور سالیانه بوده که این میزان سود تسهیلات در نوسان است. 

 

این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال و با امکان واریز و پرداخت بوده و حداقل زمان برای رسوب سپرده کوتاه مدت  سه ماه از تاریخ افتتاح حساب برای محاسبه میانگین سپرده می باشد. حداکثر زمان برای استفاده از میانگین ایجاد شده هم به منظور دریافت تسهیلات دو ماه است.

 

وثیقه در طرح انتخاب،  طبق دستورالعمل، مقررات و سیاست گذاریهای اعتباری بانک ایران زمین صورت می گیرد.  

در سایت بانک ایران زمین ، یک tab محاسبه گر برای دسترسی مشتریان جهت  مشاهده و برآورد میزان تسهیلات دریافتی با توجه به میانگین ایجاد شده، طی مدت زمان مشخص وجود دارد که مشتریان با مراجعه به این صفحه می توانند شرایط انتخابی خود را برای دریافت تسهیلات انتخاب مورد ارزیابی قرار دهند. 


ثبت نظر

ارسال