17 روز مانده تا رویداد بزرگ ITE 2018

نمایه بانک : چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران (ITE 2018) هفده روز دیگر آغاز به کار می‌کند.
  • یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 16:47
به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه تراکنش ، مرکز فابا این رویداد 3 روزه را 22 تا 24 آبان ماه سال جاری برگزار می‌کند.  
 
در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران، چهار جشنواره، 9 سمینار، نشست و کارگاه علمی و 40 کارگاه معرفی محصول پیش‌بینی شده است. شخصت‌های سیاسی و اقتصادی و بزرگان صنعت بانکداری و پرداخت در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رویداد حضور خواهند داشت و از غرفه‌ کسب و کارها و استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه بازدید می‌کنند. 
 
علاقه‌مندان تا 12 آبان ماه برای رزرو غرفه فرصت دارند. همچنین مهلت رزرو کارگاه معرفی محصول، چهاردهم و موعد پایانی ثبت‌ نام در سمینارها،  نشست‌ها  و کارگاه‌های جانبی، نوزدهم همین ماه تعیین شده است.
 
رویکرد ITE بر اساس الگوی توسعه هزاره سوم قرار دارد و عبارت است از «توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی در عرصه فناوری‌های نوین صنایع مالی و بانکی.»
 
این رویداد چشم‌انداز خود را همسو با سند چشم‌انداز 1404، «تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی در خاورمیانه» اعلام کرده است.
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران در فضایی به وسعت پنج هزار و پانصد متر مربع و در هفت سالن برگزار می‌شود.
 
در ITE 2018 محل‌هایی برای برگزاری نشست‌های مربوط به مذاکرات تجاری و گفت‌وگوهای چند جانبه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان ماه سال جاری، از ساعت 9 تا 18 به محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفتگو مراجعه کنند.

ثبت نظر

ارسال