آغاز بهره برداری از واحد 3000 تنی پروش ماهی در قفس با مشارکت بانک کشاورزی در استان هرمزگان

نمایه بانک : با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، عملیات بهره برداری و صید واحد 3000 تنی پرورش ماهی در قفس استان هرمزگان آغاز شد.
  • چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 22:1

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، با حضور رئیس اداره کل نظارت بر طرح ها و عملیات اعتباری ، مدیر شعب بانک در استان و تنی چند از کارشناسان ستاد مرکز و مدیریت استان ،‌ با اولین برداشت و صید ماهی سی باس ،بهره برداری از طرح پرورش ماهی در قفس هرمزگان با ظرفیت 3000 تن در سال آغاز شد.

بر اساس این گزارش، از مجموع 24 قفس تاکنون 16 واحد  آن مونتا‍ژ و در دریا مستقر شده و مابقی آن حداکثر تا پایان آذر ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است که شناورهای فیدینگ بارج و کاتامارال نیز در طرح پرورش ماهی در قفس نیکسا در محل اجرای طرح پهلو گرفته و به منظور ادامه عملیات اجرایی طرح مستقر شدند.

این گزارش می افزاید : طرح پرورش ماهی در قفس استان هرمزگان در سایت زمینی به مساحت 5 هکتار و سایت دریائی به مساحت 60 هکتار توسط شرکت طرح توسعه نیکسا در حال اجرا است که میزان کل سرمایه گذاری طرح به مبلغ 988 میلیارد ریال و سهم مشارکت بانک کشاورزی مبلغ 690 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی  بوده است.

با اجرای این طرح زمینه اشتغال مستقیم برای 32 نفر فراهم شده است.



ثبت نظر

ارسال