مدیرکل گمرک غرب تهران از پاکسان بازدید کرد

نمایه بانک : مدیرکل گمرک غرب تهران و هیئت همراه از شرکت پاکسان بازدید کردند.
  • سه شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 17:0

به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان ، طاهره هامون نورد مدیرکل گمرک غرب تهران و جمعی از کارشناسان این سازمان ضمن بازدید از شرکت پاکسان و حضور در این مجموعه از نزدیک با مشکلات و چالش های گمرکی این شرکت آشنا شدند.

طاهره هامون نورد به همراه آقایان جهدی مدیر حراست و کلانتری معاونت صادرات در پی بازدید از کارخانه ها و شرکت های تولیدی غرب تهران که فعالیت صادراتی دارند، با حضور در شرکت پاکسان و برگزاری نشست با مهندس فرهنگ ساکی مدیرعامل و مهندس امیرحمزه توسلی قائم مقام مدیرعامل و معاونت بازاریابی و فروش و کارشناسان بازاریابی و فروش خارجی پاکسان، ضمن استماع گزارش عملکرد این شرکت در سال گذشته و همچنین مهم‌ترین مشکلات و دغدغه های گمرکی این شرکت، از بخش‌ها و حوزه عملیاتی و انبارهای این مجموعه بازدید کردند و با فرآیندهای جاری در این شرکت آشنا شدند.

در ابتدای این نشست مهندس ساکی ضمن خیر مقدم به میهمانان، پس از معرفی شرکت پاکسان، ارتباط شفاف و موثر با سازمان گمرک را، پایه و اساس ارتباطات برون مرزی معرفی کرد و رفع چالش های گمرکی و تسهیل امر صادرات را راهکاری برای جلوگیری از معطل ماندن کالاهای صادراتی در گمرک خواند.

سپس مهندس توسلی قائم مقام مدیرعامل و معاونت بازاریابی و فروش و کارشناسان بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان رفع ابهامات قانونی گمرک را راهی برای تسهیل در امور صادراتی شرکت های تولیدی معرفی کرد و ضمن اشاره به افزایش تحریم‌ها، خاستار همکاری بیشتر گمرک جهت تداوم حضور شرکت‌های تولیدی در بازارهای جهانی شد.

در بخش دیگری از این نشست، شیخی سرپرست بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان گزارشی، از فعالیت های صادراتی شرکت ارائه داد و برخی مشکلات این حوزه را برشمرد و رفع آنها را در تسهیل صادرات تاثیرگذار خواند.

در ادامه این جلسه مجید جمشیدی رئیس برنامه ریزی و پشتیبانی صادرات، گزارشی از میزان اظهارنامه‌های صادراتی و حمل زمینی، ریلی و دریایی یک سال گذشته ارائه نمود و از هم‌دلی کارشناسان آن سازمان در جهت تسهیل امور گمرکی، قدردانی کرد.

در این بازدید خانم هامون نورد مدیرکل گمرک غرب تهران هدف از این بازدیدها را رفع مشکلات شرکت هایی که تولیدات خود را صادر می کنند و در این برهه از زمان ارز آوری دارندعنوان کرد و ضمن گفتگو با مدیران شرکت پاکسان، از مشکلات گمرکی این شرکت اطلاع یافت.

همچنین در این دیدار مدیرکل گمرک غرب تهران و هیئت همراه به همراه معاونت‌ها و مدیران شرکت پاکسان از خطوط تولید، انبارها و بخش های مختلف این مجموعه بازدید کردند.


ثبت نظر

ارسال